KESAN KEKURANGAN KOLAGEN DALAM BADAN :


Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. 

Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan. Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.

Ok sekarang mengenai Kolagen Asli yang saya jual utk menambah Kolagen yg badan kita perlukan :

P/s : Kolagen adalah untuk lelaki dan perempuan yg berumur 15 thn keatas sahaja

Ibu Kolagen 100% Mentah Dan Halal Keluaran Malaysia. Tak Perlu Suntikan, Tak Perlu Botox Untuk Cantik Lagi. 100% Kolagen Mentah Belum Diproses. Hanya Rebus Sahaja Untuk Penyediaan. Kolagen ni berkesan kalau diamalkan dan nmpk kulit akan makin cerah/putih, kalau seminggu lebih boleh nampak especially pori2 muka akan rapat dan nampak licin. Nak buat masker pon boleh.

♥ ♥ sesuai untuk wanita yang pregnant untuk dapatkan baby yang putih dan kulit cantik. ni kolagen mentah dari tumbuhan marin/rumpai laut yg di kering. 100% pure marine collagen yang belom diproses.

♥ xda campur dgn apa-apa bahan atau pengawet atau pewarna

♥ Kolagen dia 10x ganda tinggi dari sirip yu (satu mngkuk kecil RM300) dan khasiat dia sama dengan sarang burung layang2 (RM400 hingga ribuan ringgit) 

♥ 24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang-layang <3Anti oksida 550 x lebih tinggi dari Vit.C

♥ Vit.A 40x lebih tinggi dari betacarotine